maanantai 25. huhtikuuta 2016

Merellä


Suomenlahdella, Baltic Queenilla, keinui satoja Jari Sillanpään faneja, jotka saivat nauttia idolinsa lavakarismasta tähden nimikkoristeilyn aikana. Itse en suurimpiin faneihin lukeudu, mutta olin matkassa mukana äitini avecina. Jarissa on jotain epäsuomalaista säteilyä, joka vetoaa, vaikka hänen musiikkinsa on suurelta osin aika mitäänsanomatonta. Ainakin minun korvissani.

Oli kuitenkin kivaa ottaa risteilyn myötä pieni breikki arjesta ja käväistä Tallinnassa. Kaupungissa tosin puhalsi kylmä tuuli ja sade piiskasi kulkijaa, joten suurimman osan maissaoloajasta vietimme kauppakeskuksen uumenissa vaatteita hipelöiden (taisipa jokunen rätti päätyä myös mukaan).

Merellä pilvipeite vihdoin hälveni ja aurinko pääsi paistamaan. Hetken aikaa näytti ihan kesältä. Toivottavasti kohta myös tuntuisi siltä. Alan olla väsynyt tähän kylmyyteen. 

2 kommenttia:

  1. Sama täällä, väsynyt kylmyyteen. Meillä on äitienpäivän tienoilla pieni matka Gdanskiin. Kunpa siellä olisi hyvä sää ja näkisi aurinkoakin.
    Sillanpää on hyvä ottamaan yleisönsä. Olen ollut hänen konsertissaan Kouvolan jäähallissa. Viime viikonlopulla olin siellä katsomassa korisotttelua, mikä oli minulle ihan uutta. ;)

    Mukavia tunnelmia uusien asioiden, muuton ja juhlien odotukseen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Marjatta!

      Kerropa sitten kokemuksistasi Grandskissa. Olen monesti miettinyt, että se voisi olla mukava piipahtamiskohde.

      Ihanaa, tänään oli aurinkoa ja jo melko lämmintäkin. Tuntui hyvältä.

      Poista